GDPR usklađenost poslovanja.


S 25.05.2018 godine stupa na snagu GDPR odredba s kojom se štite osobni podaci potrošača koji se skupljaju u poslovanju jednog poduzeća s ciljem da se iskoriste za namjenjenu svrhu, samo tad i da se spriječi njihova zloupotreba prodajom drugima bez pristanka vlasnika osobnih podataka.

I inače Hitna PC Služba ne skuplja i ne obrađuje osobne podatke svojih stranaka niti ne kontaktira svoje bivše stranke da bi im na silu nudila svoje usluge. Nikako i nikada dosad Hitna PC Služba nije prodavala ili davala nikakve baze sa osobnim podacima svojih stranaka drugim tvrtkama.

Niti dosad nije a pogotovo neće odsad od 25.05.2018 godine Hitna PC Služba Vam neće poslati čestitku za Božić, Uskrs, Novu Godinu ili Vaš rođendan čak nećemo ni drugima reći za Vas ili preporučiti Vas drugima što je sve u skladu sa GDPR odredbom.

Svih 16 godina poslovanja dosad Hitna PC Služba posluje na način da se oglašava preko letaka ili internet stranice i zainteresirane stranke zovu Hitnu PC Službu na njezine oglašene kontakt telefone i tom prilikom dogovaraju posjet Hitne PC Službe za popravak njihovih kompjutera. Na stranici se preko trackera prate posjeti stranici što se obrađuje preko cookieja o čemu Vas se upozorava prilikom prve posjete stranice. Ako to ne želite nemojte dalje pregledavati stranicu.

Ako je stranka zainteresirana i ima potrebu za uslugom Hitne PC Službe tada zove Hitnu PC Službu na njezine kontakt telefone i tada se uzimaju njihovi kontakt podaci ime, adresa i telefon da bi se znalo i moglo doći do njih. Za korištenje Vaših podataka se traži SMS-om Vaša privola. Vaši podaci za koje dobijemo privolu koristimo do opoziva u telefonskom imeniku i sa telefonom. Nigdje drugdje se ne spremaju niti se na bilo koji način obrađuju. Ako se kroz nekoliko dana kasnije dogovara nova intervencija opet se ponovo traže i upisuju ti isti podaci. Podatke koriste za dolazak na lokaciju samo Pavel Đuga iz Hitne PC Službe i Andrej Polanec zaposlenik iz Hitni PC popravci firme kćeri kao podizvođač nekih radova.

Podatke upisuje i vodi računa o njima jedino vlasnik Hitne PC Službe Pavel Đuga. Podaci se čuvaju u mobitelu čiji ulaz je zaštićen sa pinom i otiskom prsta. Na isti način su podaci zaštićeni i kod Andreja Polanca u njegovom mobitelu. Ako želite da se oni obrišu iz telefonskog imenika Hitne PC Službe možete to zatražiti pismeno na mail pavel.duga@gmail.com i na Vaš izričit zahtjev oni će biti obrisani o čemu ćete biti povratno obavješteni mailom na Vašu e mail adresu s koje ste poslali zahtjev.

Hitna PC Služba popravlja Vaše kompjutere i laptope kod Vas u Vašem stanu u Vašoj sobi. Ne nosi ih nigdje gdje ih Vi ne možete vidjeti tako da Hitna PC Služba ne može nikako zloupotrijebiti niti čak ni vidjeti Vaše osobne podatke koje imate u Vašem kompjuteru koji je u trenutku dolaska Hitne PC Službe najčešće neupotrebljiv zbog čega Hitna PC Služba i dolazi da ga s popravkom ponovo vrati u upotrebu.

Hitna PC Služba se nada da GDPR odredba neće utjecati loše ili pogoršati kvalitetu suradnje kakvu smo imali dosad i da ćete i dalje koristiti usluge Hitne PC Službe na Vaše vlastito zadovoljstvo i korist.

S Hitnom PC Službom ste sigurni u svakom pogledu.