Podrška na daljinu
Podrška na daljinu je ustvari pomoć na daljinu. Može se ostvariti telefonom ili preko interneta recimo da se koristi
anydesk instalacija ili neka druga anydesk alternativa tako da se direktno spojimo na Vaše računalo. Podrška na daljinu na prvi pogled izgleda jako zgodno jer je lako do nje doći i uvijek je se može dobiti. Pomoć na daljinu kao podrška na daljinu se može pružiti za neke manje i kraće zahvate i tehničke poteškoće kada su ispunjeni neki uvjeti.
Podrška na daljinu nije moguće pružiti
Spajanje na daljinu i podrška na daljinu se ne može pružiti u slučajevima:
- ako nije moguće ostvariti internetsku vezu
- ako se Windows ne podiže
- ako se računalo ne može upaliti
- ako se ne skine i instalira program Ultra Viewer
- ako nemamo Vašu podršku na drugoj strani
- ako niste administrator na svom računalu.
Podrška na daljinu je vrlo zgodna
Podrška na daljinu služi uglavnom za izbjegavanje troškova i Vaših i naših, gubitka vremena i praznih hodova koji se zbog nekih sitnica ili nesnalaženja korisnika mogu pojaviti nakon prethodne intervencije ili u nekom kraćem vremenu korištenja nakon intervencije kada je stanje koje treba popraviti poznato od zadnjeg izlaska kod Vas. Podrška na daljinu nije besplatna i može se naplaćivati sa pozivom na broj 060 po minuti kao što je to slučaj kad se koristi
premium podrška na daljinu koju daje Hrvatski Telekom.
Kad se koristi podrška na daljinu Vi aktivno sudjelujete u popravku računala. Ako niste vični, nemate iskustva ili sposobnosti za popravak računala podrška na daljinu će Vam biti od jako male pomoći. Podrška na daljinu ne može nikako zamijeniti ono što je tehnička podrška na lokaciji korisnika niti zamijeniti popravak kompjutera kada
serviser računala radi popravak računala kod Vas doma.
Kada se radi podrška na daljinu
Kada se radi podrška na daljinu nije ista situacija kao kada sjedite za kompjuterom koji se popravlja zato što:
- serviser računala ne vidi računalo i stanje, sredinu u kojoj se računalo nalazi
- serviser računala ne može opipati računalo
- serviser računala ne može uključiti kabel u računalo
- serviser računala ne može staviti neki USB stick ili CD, DVD u Vaše računalo
- serviser računala ne može rastaviti Vaše računalo
- serviser računala ne može nešto promijeniti ili ugraditi u Vaše računalo
To su neki faktori zbog kojih je podrška na daljinu ograničena.
Podrška na daljinu nije zamjena za
servisiranje računala kad serviser računala to radi. Podrška na daljinu je samo dopuna za servisiranje računala i način da se brzo otkloni neka sitnica koja bi nepotrebno zaustavljala rad korisnika i uzrokovala nepotrebne troškove i zastoj.
Kada se ne može uspješno primjeniti podrška na daljinu nazovite Hitnu PC Službu
Za sve slučajeve kada se ne može uspješno primjeniti podrška na daljinu
za sve što ne možete sami nazovite servis računala Zagreb Hitnu PC Službu.
Hitna PC Služba će obaviti
servis računala točno na vrijeme kod Vas odmah i bez čekanja u točno dogovoreno vrijeme.
Brojevi telefona na koje se uvijek netko javlja su: 091 721 5255 ili 098 806 384.
Hitna PC Služba se zahvaljuje na Vašem pozivu.
O tome što su drugi rekli o nama i našem radu možete pogledati
ovdje i
ovdje.