Tehnička podrška koja se uvijek može dobiti
Tehnička podrška je potrebna za korištenje nove tehnologije
Sva nova tehnologija je toliko složena da već i za korištenje trebate pomoć. To se zove tehnička podrška. Obično se smatra da je to suvišno i nepotrebno i pokušava se tehnička podrška izbjeći jer za nju trebaju posebno stručni i obučeni ljudi koji bi bili skupi a sama tehnička podrška se ne može strankama posebno dodatno još naplatiti. Ako se pokušava naplatiti preko broja 060 ljudi radije neće zvati eventualno čak neće ni kupiti taj proizvod što ako ne postoji tehnička podrška koja se uvijek može dobiti može utjecati i na prodajni uspijeh samog proizvoda.
Tehnička podrška uz pomoć operatera predstavlja trošak
Obično se pokaže dobra volja da je tu tehnička podrška. Osigura se poziv na besplatni broj 0800. Manjim tvrtkama je i to nepotreban trošak i nemaju 0800 broj. Da bi se netko javljao na taj broj 0800 zaposle se studenti preko student servisa koji na dva lista A4 formata dobiju spisak najčešćih pritužbi korisnika i kako se to rješava. Studenti operateri naravno nemaju nikakvog iskustva u tom poslu jedva da znaju o čemu se radi i obično se događaju situacije da je kod njih uvijek sve u savršenom redu a kod Vas ništa ne radi. Kad je nešto što se počne učestalo ponavljati i nešto s čime su pogođeni većina korisnika na Vaš poziv na broj 0800 se nitko neće ni javiti.
Banke malo ozbiljnije pristupaju problemu tehnička podrška. Fina podrška kao i Fina programska podrška su također prava i stručna tehnička podrška za trenutne aktualne probleme korisnika njihovih usluga i kao korisnička podrška i kao programska podrška. Tehnička podrška za online bankarstvo zaba funkcionira savršeno. Pbz korisnička podrška i pbz com net podrška nimalo ne zaostaje. Podrška klijentima je zaista na vrlo visokom nivou. Njihova tehnička podrška je upoznata sa svim trenutnim promjenama na njihovim uslugama i ako ih možete pratiti mogu Vam puno pomoći da dođete do rješenja Vašeg problema. IT podrška i informatička podrška kod njih nije zanemarena.
Problem koje takva tehnička podrška može imati može biti da Vi njih ne možete pratiti niti razumijeti što traže od Vas. Drugi problem može biti da unatoč tome što Vam njihova tehnička podrška može pružiti savršeno stručnu podršku Vi je ne možete primjeniti jer je Vaš kompjuter u takvom stanju da ne reagira onako kako bi normalno trebalo zbog predugog više mjesečnog korištenja računala bez odgovarajućeg održavanja računala ili čak i potpunog što je većinom slučaj i neodržavanja računala.
Podrška klijentima postoji kod svih mobilnih operatera i telekom operatera. Tako ima tehnička:
- podrška telemach
- podrška a1
- tomato podrška
- a1 fiskalna blagajna podrška
- samsung podrška
- apple podrška
- iskon podrška
- iskon tehnicka podrska
- a1 tehnička podrška
- zaba programska podrška
- iskon korisnička podrška
- t com korisnička podrška
- hrvatski telekom korisnička podrška
- t com podrška
- hrvatski telekom podrška
Tehnička podrška tipa pišite nam
Dobro je tamo gdje imate s kim pričati. Taj koliko god zna ili ne zna može Vas barem saslušati i eventualno nekud dalje uputiti. Najgore je kad Vam daju mail adresu i kažu za to da se dobije tehnička podrška pišite nam. Taj mail će netko možda vidjeti, možda neće. Možda nikada ne dobijete odgovor a sigurno ga nećete dobiti u pet minuta čak niti u istom danu a ponekad niti u istom tjednu. Ako možete toliko čekati, zadovoljni ste s tim i ne žuri Vam se napišite i pošaljite im mail.
Obično se takva podrška nudi za neke besplatne usluge koje davatelju usluge ne donode nikakvu zaradu i korist ali koje zbog raznih promjena, update ili nadogradnji sistema u određenom trenutku prestanu raditi i potrebna je stručna tehnička podrška da se to ponovo pokrene koju oni uopće nemaju niti imaju nekoga tko bi bio isključivo zadužen za to rješavanje. To dobije kao dodatni zadatak tajnica ili neki potrčko koji slučajno naleti i želi se pokazati i ponudi se da to tada rješi u nadi da će ga neki šef primjetiti, pohvaliti i promaknuti na bolje radno mjesto. Očigledan primjer mada ne i jedini je tehnička podrška kada je
zaboravljena lozinka za mail za net freemail.
Neke druge institucije koje se drže visoko rado rade na taj način da im nitko ne remeti njihov mir i raspored. Pišite nam a mi ćemo Vam odgovoriti kada to nama bude odgovaralo i kada dođete na red. U nadi je spas i strpljiv spašen kažu. Nekad možda i nikad dvije su mogućnosti a dotle se fućka i čeka i čeka i čeka.
Hitna PC Služba je tehnička podrška koja se uvijek može dobiti
Ukoliko Vam čekanje nije nimalo zabavno i alergični ste na sve vrste čekanja servis računala Zagreb Hitna PC Služba je tehnička podrška koja se uvijek može dobiti. Nazovite uvijek kad trebate bilo kakvu pomoć. Može se dobiti i podrška za windows 10. Hitna PC Služba se uvijek javlja na telefone.
Također i
za sve što ne možete sami napraviti, otkriti ili popraviti na svom računalu uvijek nazovite servis računala Zagreb Hitnu PC Službu.
Hitna PC Služba će obaviti
servis računala točno na vrijeme kod Vas odmah i bez čekanja u točno dogovoreno vrijeme.
Brojevi telefona na koje se uvijek netko javlja su: 091 721 5255 ili 098 806 384.
Hitna PC Služba se zahvaljuje na Vašem pozivu.
A prave trebam majstora recenzije o tome
kako radi Hitna PC Služba i što su drugi rekli o nama i našem radu možete pogledati
ovdje i
ovdje.